آسیب در اثر حمل و نقل
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق ارسال تیکت اطلاع داده شود.
در ارسال های راه دور ، با توجه به بسته بندی استاندارد فروشگاه و همچنین ارسال از طریق پست پیشتاز (و اعلام شماره مرسوله)، در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت آن به عهده شرکت حمل کننده (پست) می باشد و ما تنها با تایید شرکت حمل کننده و برای ساده سازی پیگری مشتریان، اقدام به بازگشت وجه خواهیم نمود.
دستگاه و یا محصولات آسیب دیده و لوازم درون آن باید به همان صورتی که مشتری تحویل گرفته به همراه صورت جلسه شرکت پست و فاکتور، برای ما ارسال شود.
در صورتی که آسیب، هنگام تحویل قابل مشاهده است میبایست مشتریان از دریافت آن خودداری نمایند تا سفارش برای بررسی و ارسال مجدد، به فروشگاه عودت شود.