ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    *مهم: جهت پیگیری موارد مربوط به سفارشات، اعلام شناسه سفارش در متن پیام الزامی است.

    بسیار خب
      پرینت

    توضیحات گروه بندی سیستم همکاری

    همکار گرامی، در سیستم همکاری در فروش نادیکالا تمامی وبمستر ها با توجه به فعالیت و مقدار فروش خود در گروه های یک ستاره الی شش ستاره دسته بندی می شوند که امکانات این گروه ها را در زیر می توانید مشاهده کنید. این دسته بندی ها بر اساس مبلغ “درآمد کل” شما به صورت اتوماتیک توسط سیستم انجام میگیرد.

     

     

     
    نکات مهم:
     
    – پورسانت دریافتی شما از زیرمجموعه ها به صورت مادام العمر 15% از پورسانت زیر مجموعه است و مبلغی از پورسانت زیرمجموعه ها کسر نمیگردد و این پورسانت به صورت مازاد دریافت خواهد شد و با ارتقا سطح گروهبندی شما؛ در صورتی که پورسانتی از زیرمجموعه دریافت کرده اید، پس از ارتقا مابه التفاوت 15% با درصد قبلی (بر فرض مثال 10%) محاسبه و به حساب کیف پول شما افزوده خواهد شد.
    – معرفی و ثبت نام هر وبمستر از سوی کد دعوت شما (زیر مجموعه) در سیستم همکاری در فروش؛ برای هر شخص فعال (سنجش فعالیت بر اساس ثبت حداقل یک سفارش) معادل با 50.000 تومان امتیاز خواهد بود و در کنار درآمد کل؛ در امتیازدهی گروه بندی ها لحاظ می گردد.

    – مبلغ درآمد کل شما در پنلتان وجود دارد که شامل پورسانت های ارسال شده + تحویل مشتری شده + پورسانت زیر مجموعه می باشد و دسته بندی گروه ها توسط این درآمد به صورت اتوماتیک توسط سیستم انجام میگیرد.