ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    *مهم: جهت پیگیری موارد مربوط به سفارشات، اعلام شناسه سفارش در متن پیام الزامی است.

    بسیار خب
      پرینت

    همکاران

    آیا حتما باید قبل از بازگرداندن کالا هماهنگی صورت بگیرد؟ قطعا بله و برای جلوگیری از اشتباهات احتمالی حتما نیاز است مورد به تایید کارشناس مربوطه برسد چرا که اگر بازگرداندن محصول مخالف قوانین رویه بازگشت کالا  باشد یا محصول دارای ایراد یا … نباشد و مشتری فقط نیازمند راهنمایی بیشتر هستند تا بتوانیم راه حل کارکرد صحیح محصول را به ایشان توضیح دهیم؛ بازگشت محصول بدون […]

    امکان خرید حضوری وجود دارد؟ خیر؛ از آنجایی که رسالت فروشگاه های اینترنتی سهولت در خرید و کاهش ترافیک های شهری و تردد های غیر ضروری می باشد امکان خرید حضوری وجود ندارد و تمرکز فروشگاه بر روی فروش اینترنتی و افزایش کیفیت خدمات مربوط به آن است.

    با همراهی در شبکه های اجتماعی کاملا حرفه ای شوید همراهی شما همکار عزیز، با نادی همکاری باعث قوت قلب ماست و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در شبکه های اجتماعی مختلف بتوانیم آموزش، اطلاع رسانی ها، اخبار، موجودی محصولات و … را به اطلاع شما برسانیم. به همین جهت میتوانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا عضو پیج و […]

    تغییر رمز عبور ورود به پنل و ربات تلگرامی در پنل همکاری؛ روی نام یا تصویر آواتار خود که سمت چپ بالای پنل همکاری قرار دارد کلیک کنید و گزینه ی حساب کاربری را انتخاب نمایید. در این بخش، رمز عبور جدید را در قسمت “رمز عبور” وارد کنید و تغییرات را ذخیره نمایید.  اگر میخواهید اطلاعات کاربری را تغییر دهید اما رمز تغییر نکند می […]

    تفاوت دامنه و ساب دامین (ساب دامنه) به طور مثال آدرس اینترنتی موتور جستجوگر گوگل google.com یک دامنه اینترنتی با پسوند com. است اما مثلا mail.google.com یک ساب دامین (زیر دامنه) از دامنه google.com است. پسوند های رایج اینترنتی .ir/.com/.net/.shop/.org و … می باشد. حال ممکن است برای شما سوال شود آیا ثبت دامنه با پسوند ir. یا com. شامل هزینه می باشد؟ قطعا بله، […]

    توضیحات گروه بندی سیستم همکاری همکار گرامی، در سیستم همکاری در فروش نادیکالا تمامی وبمستر ها با توجه به فعالیت و مقدار فروش خود در گروه های یک ستاره الی شش ستاره دسته بندی می شوند که امکانات این گروه ها را در زیر می توانید مشاهده کنید. این دسته بندی ها بر اساس مبلغ “درآمد کل” شما به صورت اتوماتیک توسط […]

    ثبت درخواست عمده بالای 10 عدد از هر محصول در صورت که مشتری شما قصد خرید از یک محصول به تعداد بالای 10 عدد داشته باشد میتوانید درخواست خرید عمده را ثبت کنید اما پیش از آن می بایست قیمت عمده محصول را از کارشناس مربوطه دریافت کنید. بدین منظور میتوانید در ساعات کاری با شرکت تماس حاصل کنید و یا از طریق ارسال […]

    حداکثر تعداد فروشگاه قابل ثبت در پنل همکاری تعداد فروشگاه هایی که میتوانید ایجاد کنید با توجه به گروهبندی همکاریتان متغییر است. (برای مشاهده گروهبندی اینجا کلیک کنید)  البته پیشنهاد می شود که بر روی یک نام برند (فروشگاه) کار کنید تا با حفظ تمرکز در تبلیغ برندتان، پیشرفت بیشتری تجربه کنید اما مانعی برای ایجاد فروشگاه های بیشتر وجود ندارد.

    دریافت تصاویر بدون ادیت محصولات تصاویر خام یا همان بدون ادیت محصولات را می توانید با وارد شدن به کانال تلگرامی nadihamdivar@ دریافت کنید. این تصاویر می توانند به شما در فروش محصول و کسب اطلاعات توسط خودتان و اعتمادسازی بهتر مشتریان یاری برساند و برای درج آگهی در برنامه دیوار مناسب هستند.

    راهنمای زیرمجموعه گیری در سیستم همکاری در فروش اگر فردی وارد فروشگاه شما شده و از طریق لینک بنفش رنگ در بخش زیرین فروشگاه یعنی “ورود به سیستم کسب درآمد” یا از طریق لینک بازاریابی موجود در منو پنل همکاری عضو سیستم همکاری در فروش نادی کالا یا همان نادی همکاری شود شما به صورت مادام العمر میتوانید بخشی از پورسانت آن شخص را […]

    ربات تلگرامی دریافت بنر تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی محصولات برای دریافت بنر تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی محصولات میتوانید از طریق لینک nadihamkari_bot@ وارد ربات دستیار شوید تا موارد مورد نیاز را در اختیارتان بگذارد. در نظر داشته باشید وارد کردن شماره تماس/رمز عبور با اعداد انگلیسی کیبرد وارد شوند. در صورت قطع ارتباط شما با ربات (عدم پاسخگویی به درخواست شما) از دستور اسلش […]

    روش های ارسال مرسولات از طریق فروشگاه پیک و پست دو روش کلی ارسال سفارشات فروشگاه هستند. برای آن دسته از مشتریانی که ثبت سفارش را برای شهرستان تهران انجام می دهند امکان ارسال از طریق پست و پیک موتوری (در صورتی که جز محدوده باشند) وجود دارد اما برای تمامی استان ها و شهرستان های ایران زمین، ارسال از طریق پست سریع پیشتاز انجام […]

    زمان و مبلغ واریز پورسانت همکاری زمانی که موجودی کیف پول شما به حداقل 100.000 تومان برسد؛ می توانید از طریق منوی پنل همکاری و بخش “امور مالی” درخواست واریز به حساب را تکمیل و ثبت کنید. پس از آن حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت درخواست، مبلغ به حساب بانکی مد نظر شما واریز خواهد شد.  در نظر داشته باشید که اطلاعات […]

    قدم بعدی پس از ثبت نام در سیستم همکاری اولا تبریک بابت ثبت نام. امیدوارم کسب و کار آنلایتان روز افزون موفق تر از دیروز باشد. قدم بعدی بعد از ثبت نام، ساخت یک فروشگاه اینترنتی رایگان در پنل نادی همکاری است. برای این کار کافی است از منوی سمت راست بر روی “فروشگاه های من” کلیک کنید تا پس از ورود به دکمه […]

    معنی سفارش ثبت اولیه در پنل همکاری وضعیت “ثبت اولیه” رنگ نارنجی است و این بدین معناست که مشتری سفارش را به ثبت رسانده است اما پرداختی صورت نگرفته است و در صورتی که پرداخت با موفقیت انجام شود سفارش به “تایید پرداخت” که آبی رنگ است تغییر وضعیت خواهد داد. در نظر داشته باشید جهت مشاهده وضعیت سفارشات میتوانید در صفحه […]

    نحوه اطلاع از کد همکاری کد همکار شناسه ای یکتا برای شماست و در ارتباطات با پشتیبانی می بایست اعلام شود تا امکان پیگیری سریع تر وجود داشته باشد. این کد در بالای منوی سمت راست پنل همکاری وجود دارد و نوشته شده. همچنین در صورتی که بر روی تصویر آواتار سمت چپ پنل نادی همکاری کلیک کنید این مورد […]

    نحوه اطلاع از موجودی انبار (موجود و ناموجود شدن محصولات) برای حرفه ای تر شدن پیشنهاد می کنیم کانال تلگرامی nadistock@ را دنبال کنید. خوبی کانال های تلگرامی این هست که در نسخه های اصلی این برنامه؛ بدون نیاز به فیلترشکن نیز نوتیفیکیشن به خوبی قابل دریافت است. ما نیز تمام تلاش خود را میکنیم تا در سریع ترین زمان ممکن عدم موجودی، شارژ مجدد و موارد […]

    نحوه پیگیری ارسال سفارش از سوی مشتری اگر خودتان برای مشتری ثبت سفارش کردین که پس از ارسال میتوانید از طریق پنل کاربری کد رهگیری پستی را برای ایشان بفرستید تا در سامانه پیگیری مرسولات پستی فرایند تحویل مرسوله را پیگیری کنند اما اگر مشتری از طریق فروشگاه شما ثبت سفارش را انجام داده به راحتی در فروشگاهتان بخشی با نام پیگیری سفارش وجود […]

    نحوه پیگیری مرسوله پستی در پنل همکاری ممکن است خریدار محصول فروشگاه شما برای اطمینان بیشتر از شما کد رهگیری پستی را درخواست کند یا بخواهید فرایند ارسال را به ایشان اطلاع دهید. اگه مشتری شما روش ارسال از طریق پست پیشتاز را انتخاب کرده است؛ در هر لحظه میتوانید در منوی سمت راست بخش سفارشات و یا در صفحه اصلی پنل مدیریت بخش آخرین […]

    نحوه ثبت سفارش برای مشتریان در پنل همکاری شما می توانید با وارد کردن اطلاعات مشتری در مرحله خرید کالا از فروشگاهتان، این نوع ثبت سفارش را انجام دهید. برای این کار لازم است تا در ابتدا وارد فروشگاه خود شده و سبد کالا مد نظر را بسازید. برای این کار میتوانید آموزش نحوه ثبت سفارش را مطالعه کنید. نظر داشته باشید در مرحله […]

    نحوه مشاهده پورسانت هر محصول در پنل همکاری از منوی سمت راست پنل همکاری بر روی بخش “محصولات” کلیک شود. در اینجا همه محصولات قرار دارند و میتوانید با جستجو یا مشاهده لیست محصولات نسبت به دریافت پورسانت ها اقدام کنید. در نظر داشته باشید که قیمت محصولات و پورسانت ها همگی به تومان می باشند.

    نحوه مشاهده جزئیات سفارشات انصرافی در پنل همکاری در منوی سمت راست پنل همکاری به بخش “سفارشات” وارد شوید و از زبانه های بالای جدول، گزینه ی انصرافی را انتخاب کنید که با کلیک کردن روی مربع آبی که در سمت چپ نام سفارش با عنوان ستون “جزئیات” قرار دارد، می توانید جزئیات کامل سفارش مد نظر را مشاهده کنید.

    نحوه ویرایش یا حذف فروشگاه در پنل همکاری برای حذف؛ در منوی سمت راست پنل همکاری تان وارد گزینه ی “فروشگاه های من” شوید و از ستون سایر عملیات، بر روی مربعی که علامت سطل زباله را دارد کلیک کنید. از شما پرسیده می شود که آیا از حذف فروشگاه خود اطمینان دارید؟ با انتخاب گزینه ok فروشگاه شما حذف خواهد شد و […]