ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    *مهم: جهت پیگیری موارد مربوط به سفارشات، اعلام شناسه سفارش در متن پیام الزامی است.

    بسیار خب
      پرینت

    نحوه پیگیری مرسوله پستی در پنل همکاری

    ممکن است خریدار محصول فروشگاه شما برای اطمینان بیشتر از شما کد رهگیری پستی را درخواست کند یا بخواهید فرایند ارسال را به ایشان اطلاع دهید.

    اگه مشتری شما روش ارسال از طریق پست پیشتاز را انتخاب کرده است؛ در هر لحظه میتوانید در منوی سمت راست بخش سفارشات و یا در صفحه اصلی پنل مدیریت بخش آخرین سفارشات، برای آن دسته از سفارشاتی که در مرحله ی ارسال به مرکز توزیع به بعد قرار دارند این مورد را مشاهده و پیگیری کنید.

    در این حالت کافی است برای سفارش مد نظر در ستون جزئیات بر روی دکمه آبی رنگ جزئیات کلیک کنید تا کد رهگیری پستی به شما نمایش داده شود و یا دکمه نارنجی رنگ در همان بخش را انتخاب کنید تا مستقیما وارد درگاه سامانه رهگیری مرسولات پستی شرکت ملی پست شوید و به راحتی سفارش مشتری خود را به صورت لحظه ای رصد کنید.